ב-23 בינואר עשינו סיור אופניים בבוגוטה עם תלמידים מאנגליה ושוודיה. למדנו להכיר את ההיסטוריה של כמה שכונות סמליות של בירת המדינה. יצאנו ממרכז הקניות Avenida Chile, מרכז קניות ליד בית הספר. ביקרנו באצטדיון הכדורגל El Campín; ספריית Virgilio Barco, הפארק הגדול ביותר בבוגוטה: Simón Bolívar, שם טיילנו לאורך האגם הראשי. לאחר מכן, הלכנו לפארקווי המפורסם של בוגוטה, מקום מאוד תרבותי וגסטרונומי בו מצאנו מספר בתי קפה. סיימנו את הסיור בפארק הלאומי, קרוב מאוד לאוניברסיטאות חשובות בעיר, ואז חזרנו לבית הספר.

זה היה מסע של 20 ק"מ של כ-4 שעות. שמו הוא סיור אדריכלי/טבעי בדיוק בגלל הבתים הישנים והמקומות הטבעיים שבהם ביקרנו. האנה קררוד, סטודנטית מאנגליה, הבטיחה כי: "זו הייתה חוויה ספורטיבית, תרבותית ומעניינת מאוד להכיר את בירת המדינה טוב יותר". זה היה יום שמשי וחוץ מהתרגיל הטוב שנעשה, ראינו מקומות מדהימים. הייתה לנו לימונדה טעימה להרוות את הצמא שלנו.

למדנו שבוגוטה היא מוקד האופניים. מעניין מאוד לראות את רשת הכבישים המלאה שבילי אופניים (כבישים בלעדיים לרוכבי אופניים), זה הופך את בוגוטה לעיר שמבססת את התחבורה שלה גם באופניים. ראינו מאות אנשים חולפים על פנינו רכובים על כלי התחבורה הזה. אין ספק שהחוויה הזו לימדה אותנו ספרדית גם בהקשר ספורטיבי, תרבותי וטבעי.

נכתב על ידי פרופסור יצחק - Nueva Lengua בוגוטה

כל המאמרים בבלוג הזה נכתבו על ידי המורים של בית הספר שלנו ועל ידי תלמידים ממדינות שונות שנסעו לקולומביה כדי ללמוד ספרדית.
"גם אתה נוסע ולומד ספרדית ב NUEVA LENGUA"

Síguenos en nuestras redeses sociales:

ענן תגים
קרטחנה בלילה אנימיר טוב אמנות לימוד ספרדית במדיין בית אמא לורה מונטויה ידידות ספריות בלוג העובדים הטובים ביותר של קולומביאנים קפה מקולומביה מזון טיול אופניים מעיינות חמים פעילויות Nueva Lengua קפה מיוחד למד ספרדית בקרטחנה היכרות עם קולומביה טיפים לסטודנטים ספרדיים לימוד ספרדית בגואדואה קפה קולומביאני טירת סן פליפה ככה מדברים בקולומביה חתונה בקרטחנה שיעורים והוראה לעזור שיעור בישול קולומביאני עזרו לילדים קפה אורגני קאלי arequipe קתדרלת סנט קתרין לימוד ספרדית באמריקה הלטינית מבטא קולומביאני Caribe כריך ולנו ברזילאי בקולומביה בָּמבּוּק למד ספרדית בבוגוטה שופר ללוות רכיבה על אופניים ללמוד ספרדית באמריקה הלטינית בית הזיכרון של מדין almojábanas קפה Nueva Lengua 20 שנים אמבטיה טורקית אנג'לה ברנאל קתדרלת המלח של זיפאקירה תַחֲרוּת קוריאני סין קוקאדות למד ספרדית באמצעות קולנוע לטינו אמריקאי ברוכים הבאים לסטודנטים זרים אדריכלות קולוניאלית קומונה של פניקס קולנוע שיעורי ELE גבעת פופה שיעורי בישול ארוז קון קוקו מגוון ביולוגי שיבס גרמניה בויאקה בוגוטה מפלי צ'יקלה השנה החדשה בייל סבא וסבתא קרטחנה Brasil 80 שנה ללמוד ספרדית קומונה 13 לימוד ספרדית עם רומנים בית מגורים לשעבר של משפחת אסקובר בית הזיכרון למד ספרדית באיבאגו פעילות בית ספרית בבוגוטה צ'אצ'י AIMA אליסון גבר קולומביה בטוחה לנסיעה רומבה צ'יבס אג'יאקו עמותה לילדים Camino Real קאסה דה לה מונדה החברים של חדר האוכל Padre Pio Arepa de choclo סכסוך בקולומביה צ'פינרו AIMA Ibagué Buñuelos שיעורי ספרדית אסיאתים למד ספרדית במדיין מטבח קולומביאני שבילי אופניים אקווריום